Wyzwanie: 5 DNI DO LEPSZEGO BLOGA - dzień 5 :)

Dziś już osatni dzień wyzwania. Było mi bardzo miło pisząc dla Was te posty. A ostatni post otrzymał tytuł:

Mój typowy dzień


Ciężko mi tu wybrać który rodzaj dnia Wam opiesze. Zupełnie inaczej mój dzień wygląda w roku szkolnym, zupełnie inaczej w wakacje.

W wakacje spędzam czas raczej leniwie. Śpie długo, do 10, 11. Następnie walam się wszędzie. Jem obiad, oglądam seriale, wieczorem wychodze ze znajomymi, wracam oglądam tv. I tak w kółko. Wstyd mi za to ale już od kilku lat nie jeżdze na wakacje a prace mam dopiero na sierpień.

Za to w roku szkolnym - Działam. Wstaje o 6, aby o 7 wyjść z domu i pójść na autobus na 7:10. 35 minut jade autobusem, następnie ide do szkoły.Przeważnie mam 7-8 lekcji. Następnie czekam ze znajomymi na autobus i wracam do domu. Ide do domu, jem obiad, odpoczywm, czasami sie zdrzemne i przechodze do nauki. Czasami też coś tam chwilke obejrze ale ogólnie to nie mam czasy :)

Miło było, dziękuje i pozdrawiam :)



1 komentarz:

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger