Wyzwanie: 5 DNI DO LEPSZEGO BLOGA - dzień 1

Tak jak wczoraj wspomniałam dziś zaczne serie postów wyzwania 5 DNI DO LEPSZEGO BLOGA. ( LINK DO GURU AKCJI). Akcja trwa 5 dni. Każdy dzień to inny temat, a przyznaje że tematy postów są ciekawe i dają wiele możliwości do dyskusji :)
Podjełam sie wyzwania gdyż chce sprawdzić czy zdołam Was zaciekawić czymś innym niż kosmetykami, włosami.




Temat na dziś to : Historia nazwy mojego bloga

Od początku byłam ciekawa czy wiecie wogóle co ta nazwa oznacza. Naprawde :)
Część z Was na pewno wie, ale nazwa jest dość oryginalna i zapewne nie każdy wie co i jak.

O tuż z chęcią zagłebie Was w historie powstania nazwy.
Od zawsze miałam długie plączące się włosy. Jako mała dziewczynka 5-6 lat, większość czasu zajmowała się mną starsza siostra gdyż rodzice pracowali. Miała ona wtedy okres buntu, może nie, nazwijmy to inaczej xd chciała być oryginalna i używała slangu młodzieżowego. Często tworzyła nowe słowa. Łącząc język polski z angielskim. Takim sposobem, powstało zdanie, humorystyczny rozkaz : "- Rozczesz te swoje hery"
I tak już na długi czas zostało. A do akcji włączył się mój brat i tak razem wciąż naywali moje włosy "herami".

Tworą bloga chciałam stworzyć nazwe oryginalną, związaną z włosami a jednocześnie taką krórą łatwo się zapamiętuje.Nie wiem jak mi to wyszło ale mam nadzieje że nazwa nie stwarza Wam problemów :)

Tak więc to jest historia nazwy. Jutro pojawi się kolejny post z wyzwania :) Mam nadzieje że Wam sie spodoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger