Pierwsze wrażenie o użyciu domowej maski z kakao

Przyznaje że jestem leniwa jeżeli chodzi o robieniu własnych masek. Rzadko coś do nich dodaje i ogólnie bazuje na gotowcach. Niedawno było głośno w blogosferze o dodawaniu kakao do masek, a że uwielbiam ten zapach to postanowiłam spróbować !

O to jak wykonałam tą maskę :)


Do łyżeczki kakao ( takiego prawdziwego)  dodałam 2 łyżeczki maski Kallos ( którą swoją drogą używam bardzo rzadko) oraz dwie pompeczki oliwy z oliwek( a pompeczki to dlatego że oliwe przelałam sobie do takiego fajnego opakowania )
Po wymieszaniu wyglądało to tak :



A pachniało cudownie <3 jak shake czekoladowy :)
Mycie wyglądało następująco:
- umyłam włosy Babydreamem
-następnie nałożyłam mieszanke na 30 minut ( było ciekawie, pół wanny w brążowej mazi)
- spłukałam  i owiniełam delikatnie na kilka minut w ręcznik
-po chwili puściłam je luźno, a gdy były już suche w skalp wtarłam elisir GP, całość spryskałam mgiełką domową, a na końcówki nałożyłam serum z Joanny i krople oliwy z oliwek
- następnie je rozczesałam

Prezentowały się tak :




Jak widać na dworze dość wietrznie :d


Ale moim włosom ogólnie się podoba !
Pierwsze wrażenie po masce:
Włosy sa ogólnie zadowolone. Ładnie się błyszczą są mięciutkie, puszyste i lekkie.Delikatnie pachną. Nie było problemu z rozczesaniem. Ja jestem jak najbardziej ok. Myślę że to też fajny sposób by wzbogacić jakąś przecietną maske. 

Na dziś to wszystko, dziękuje i pozdrawiam !

A Wy próbowałyście już kakao w pielęgnacji włosów ?

5 komentarzy:

  1. Również ostatnio kombinowałam z dodawaniem kakao do maski :) U mnie bardzo ładnie wygładza, no i ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. próbowałam z kakao i przyznam,że pierwsze efekty bardziej mnie zadowalały niż za drugim razem jednakże mam zamiar wracać do eksperymentowania wraz z kakao :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie myślałaś nad podcięciem końcówek?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podcinałam je na początku czerwca :) Dam im jeszcze troche czasu

      Usuń
  4. Kakao jeszcze nie próbowałam ale na pewno niebawem to zmienię :)

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger