Wyzwanie: 5 DNI DO LEPSZEGO BLOGA - dzień 3

Witajcie w ten cudowny, słoneczy, już 3 dzień wyzwania blogowego.
Dzis opowiem Wam o:

10 rzeczach które lubię i 10 których  nie znoszę.


Przyznaje że ten temat bardzo się podoba. Jest bardzo ogólny dlatego swobodnie moge to napisać. Nie bedą to rzeczy poukładane według kategori lecz będą to rzeczy które pierwsze przyją mi na myśl :) Także zaczynajmy !

Co lubię?:
1.Pielęgnacje włosów (To wręcz kocham, ale to zapewne wiecie ;p)
2.Spotkania w gronie znajomych i przyjaciół - nic mnie tak nie relaksuje jak luźna rozmowa przy dobrym jedzonku
3.Filmy, horrory - lecz niestety coraz rzadziej spotykam takie które straszą ;/
4. Uwielbiam zwierzęta. Mam 18 letniego pieska, a dość niedawano zmarła mi 6 letnia świnka moska. Także marzę o kotku. Muszę wylać na coś mój instynkt macierzyński xd

5. Bardzo lubię wspominać. Nie potrzebuję nawet zdjęć, wszystko mam w głowie.
6. Kocham się przytulać ! <3
7.Uwielbiam herbate, i mimo że wiem że to nie zbyt zdrowe. To wypijam przeciętnie 10 kubków dziennie.
8. Uwielbiam także czekolade, to mój lek na całe zło.
9. Uśmiechniętych ludzi, od razu mam lepszy humor.
10.Spać !

Nie znoszę :
1. Papierosów - okropny, śmierdzący nawyk.
2.Ludzi którzy uważają że są lepsi.
3. Nie nawidze fałszu.
4.Śniegu
5. Moich lodowatych, trzęsących sie rąk
6. Mojej sąsiadki. Ciagle szura krzesłami, ciagle ! A w nocy na cały regulator słucha radia Maryja.
7.Poplątanych włosów.
8.Tandetnych romansideł typu: Trzy metry nad Niebem
9. Agresji wobec kobiet, dzieci i zwierząt
10.Komarów, much itp.

Myśle że takie najważniejsze. Jutro następny dzień wyzwania. Serdecznie zapraszam !




3 komentarze:

  1. Nr. 6 w ,, nie znoszę " - wiem coś o tym! Tyle, że u mnie nie kończy się na jednej sąsiadce! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ochotę na czekoladę!!! Szybko :P
    Ach te sąsiadki, u mnie jest taka jedna, mąż mówi na nią "pani Cukruweczka" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koty są super, polecam :D Ale świniaki (jak ja je pieszczotliwie nazywam ;) też są przesłodkie i tęsknie za swoimi świnkami, które też już odeszły...

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger