Aktualizacja włosów - grudzień 2015

Oooo tak ! Nareszcie nadeszła chwila podsumowania miesiąca.



























W skrócie Miesiąc grudzień był dla mnie zadowalający. Cały czas olejowałam włosy olejem musztardowym, Z 2 razy użyłam oleju kokosowego. Stosowałam bardzo różne szampony, bardzo często dodając do nich po odrobince oleju. Podobnie zresztą robiłam z odżywkami. Pokochałam Kallosa Bananowego i to jego głównie w celu ujarzmienia włosów używałam.

Mam wrażenie że włosy mi jakoś nie równo rosną ;o Mimo wszystko z miesiąca jestem zadowolona, przetestowałam dużo i znalazłam kilka ulubieńców, o których zresztą niedługo napisze.

Ma jeszcze jedno małe ale, zauważyłam że włosy po myciu są bardziej nawilżone tak jak np. w tym poście, niż kilka dni po myciu. Z każdym dniem bez mycia robią się coraz bardziej suche, mimo że używam odżywek bez spłukiwania i różnym olejków ;/ Czy to jest normalne ? Mi się wydaje że włosy powinny się przetłuszczać. No ale cóż, taki jest och urok, suche, suche i suche.

14 komentarzy:

  1. Może po prostu końcówki się kruszą :>

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też tak mam i nie wiem w czym leży problem ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Suche włosy tak mają potrzebują wiecznego nawilzenia:) Moje też w dniu umycia są mega nawilżone a potem tak jakby oddawały nawilżenie i stają się coraz bardziej suche. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Może to tylko złudzenie, włosy rosną, ale widać tego, bo są na prawdędłuugie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, że mogą się robić bardziej suche - im bardziej są porowate, tym bardziej łuska włosa jest odchylona i tym szybciej wodą z niego ucieka :)
    A włosy przetłuszczają się równomiernie jeśli rozporowadzasz na nich sebum, np. szczotką z dzika- inaczej sebum zostaje na skalpie. Sprobój nawilżających mgiełek DIY, np. na bazie siemienia, albo aloesu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak czy siak masz cudowna dlugosc:)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie rowniez nie rosna rowno, ale wlosieta czasami tak wlasnie maja ;) Pozazdroscic tej dlugosci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też nie równo rosną :D masz śliczne włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Mieszkasz może w Wielkopolsce? Bo niedawno trafiłam na Twojego bloga i mam wrażenie ze skądś Cię znam :-)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mieszkam, ale chodzę do liceum w Lesznie :)

      Usuń
  10. To bardzo prawdopodobne, że przypadkiem się gdzieś kiedyś spotkałyśmy :-)
    Kamila

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger