Niedziela dla włosów 21.06.2015 Porządne olejowanie

Przed ostatnia moja niedziela przed wakacjami ;( Nie ma pojecia jak później będzie wyglądać moja pielęgnacja, na 2 miesiace wyjeżdzam nad morze do pracy i jestem aktualnie w trakcie przemyśleń które kosmetyki sprawdzą sie u mnie najlepiej. A póki co porządnie olejuje włosy !


Na suche włosy nałożyłam 2 nakrętki oleju lnianego. Po 4 godzinach zmyłam to szamponem dla dzieci z Reala i na godzine nałożyłam bardzo fajną maske z Isany :)



Włosy w troche innym świetle. Wciąż nieogarnięte, ale bardzo miłe w dotyku. Śliskie i miękkie ! Ponadto bardzo łądnie się błyszczą ! 
Taka niedziela jak najbardziej mi odpowiada :)

22 komentarze:

  1. Fenomenalna długość włosów. I do tego bardzo ładnie się błyszczą. Mogłabyś coś więcej napisać na temat tej odżywki Isany?
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają na bardzo zniszczone, połysku nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tę Isanę. Zazdroszczę długości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Długość fajna, ale można popracować bardziej nad ich wyglądem/układaniem się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie powinnaś przestawić się na inne szampony, kiedyś na początku pielęgnacji namiętnie oczyszczałam włosy szamponem dziecięcym, co okazało się koszmarem przy dłuższym stosowaniu- nie było żadnego efektu olejowania i nawilżania. Kiedyś przeczytałam, że silne oczyszczanie włosów olejowanych zmniejsza efekt nawilżenia po oleju. Nie wiem ile jest w tym prawdy, ale od kilku miesięcy myję włosy szamponem typowo silikonowym, od czasu do czasu oczyszczam włosy czymś mocniejszym i włosy wyglądają zupełnie inaczej. Spróbuj, na pewno nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym na pewno jest. Moje włosy bardzo lubią Timotei 2 w 1, często jednak myśle że dziecięce szampony są mniej oczyszczające a to może okazać sie nieprawdą. Musze to jakoś przemyśleć i inaczej poukłać. Tym bardziej ze juz w poniedziałek pakuje walizke na 2 miesiące ;/

      Usuń
    2. Ja od jakiegoś czasu myję Garnier Fructis Oleo Repair i jestem całkiem zadowolona, wiadomo nie każdemu te szampony będą pasowały, ale myślę, że warto wypróbować. Dla mnie szampony dziecięce dosyć mocno przesuszały włosy bo jednak wysokoporowatki lubią silikony :)

      Usuń
    3. Potwierdzam po wlasnym przykladzie, umycie naolejowanych wlosow silniejszym szamponem powoduje u mnie to, ze efektow olejowania wcale nie widze ;)

      Usuń
  6. Długość powala na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widać poprawe po ostatnim "incydencie" ale... najwyraźniej coś nie pasuje twoim włosom . Bo wyglądaja niezdrowo. tak jak moje. z tym ze u mnie to słabe cebulki i wiele lat nie miałam pojecią o dbaniu o włosy;/ a moze to od słonca? wedlug mnie powinnaś obciac końcówki:) ja też zresztą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moim włosami to strasznie różnie bywa. A końcówki podetne jakoś na dniach :)

      Usuń
  8. Kochana, pasuje Ci olej lniany? U mnie kompletnie sie nie sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też szału nie robi. A mamy z Małgosią podobne włosy ;)

      Usuń
    2. U mnie tylko na początku wywołał efekt wow, później z każdym myciem było już wciąż tak samo ;/

      Usuń
  9. Jakie długie! Też do takich dążę :) Tylko moje końcówki się buntują i co chwilę rozdwajają ;p A ta maska z Isany jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie długie :D Ja cały czas zapuszczam i nie mogę..Maskę isany uwielbiam, u mnie najlepiej działa jako odżywka bez spłukiwania, dobrze też stylizuje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie, że jesteś zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Olejowanie włosów to coś co kocham i moje włosy też! Kiedyż zabieg ten był mój obcy i nietety moje włosy na tym bardzo traciły, tym bardziej że są kręcone. Nie lubiłam kiedyś ich skrętu. Codziennie poświęcałam multum czasu na ich układanie tak by wyglądały na zdrowsze i odżywione. Teraz po już długim czasie praktykowania tego zabiegu moje włosy są gotowe od razy po ich umyciu. Skręt jest ładny, równy, włosy nawilżone i elastyczne. Polecam olejować włosy co 2 dzień.

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger