Aktualizacja włosów Czerwiec 2014



   Bardzo przepraszam za tak długą nie obecność :)
Troszeczkę spóźniona aktualizacja  ale to przez jeziorko i Sławską Noc Reggae.

A co do włosów :




















Jak widać troszkę się zmieniły. Ogólnie to światło jest też inne, bo zdjęcia były robione w innych porach dnia.
Z kolorem nic nie robiłam, jak zwykle punktem zaczepienia w mojej pielęgnacji było olejowanie, na wiele różnych sposóbów.

Ja osobiście jestem z efektów bardzo zadowolona. I jestem mega szczęśliwa, wszystko wychodzi na prostą i mam naprawde cudowny humor. Włosy sie już tak nie rozdwajaja i pożegnałam jeszcze jeden problem który mnie nie dawno spotkał a o którym jeszcze nie pisałam . Mam na myśli: Łupież, ale o tym napisze któregoś dnia !






 Także gorąco pozdrawiam i życze cudownych, pogodnych wakcji i urlopów !

11 komentarzy:

  1. Włosy włosami, ale jaką Ty masz pupę kształtną! xDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah, jeju dziękuje za tak miły komplement. Co jakiś czas robie sobie wyzwanie pośladkowe i robie przysiady. Ostatnio robie je bardzo, bardzo nieregularnie ale raz zrobie np 50 raz 100, czaszmi wogóle xd ale staram sie :)

      Usuń
    2. I rzeczywiście zauważyłaś po tym taką zmianę?:D Bo ja robiłam przysiady nooo .. dość długo i kurcze jakoś nie bardzo mi to coś dawało :<

      Usuń
    3. Tak, zauważyłam że pupa jest jędrniejsza :)

      Usuń
  2. Wow, masa tego:) ale wlosy sliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie cudowne włoski i takie długie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Włoski wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne włosy! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietnie sie prezentuja, do tego ta dlugosc i objetosc :) Zazdroszcze pobytu nad jeziorem slawskim, bylam tam w 2012 i zakochalam sie w tym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę włosków! Ja o swoje też zaczęłam od niedawna porządnie dbać. Może odwiedzisz mojego bloga, może jakiś produkt lub sposób przyciągnie Twoją uwagę? Pozdrawiam. cheersforerrors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger