Rękawiczki Świt Pharma, hit czy kit ?

Wiatm serdecznie wszystkich ! Pierwsza rzecz którą chce Wam dziś powiedzieć, to dziś jest właśnie 200ny post. Jestem sama z siebie ogromnie dumna, znalazłam w końcu odskocznie od codziennych obowiązków. Blogowanie stało się częścią mojego życia. Nie miało by to sensu bez Was, moi Drodzy czytelnicy, dlatego z całego serca Wam dziękuje <3
A przechodząc już do rzeczy, dziś chciałabym Wam zaprezentować recenzje, niekoniecznie pozytywną rękawiczek do dłoni firmy Świt Pharma.

Rękawiczki otrzymałam na spotkaniu blogerek w Lubiniu, które odbyło się jeszcze w sierpniu, więc jak widzicie długo zwlekałam z użyciem. Nie miałam poprostu jakiejś szczególnej ochoty na takie wynalazki.


W takim oto opakowaniu znajdowała się para rękawiczek. Ładne, miłe dla oka. Producent zapewnia że otrzymamy regeneracje, nawilżenia i ogólnie "wszystko".
Rękawiczki są przyjemne w użyciu, w opakowaniu są takie specjalne naklejki które sprawiają że one się na dłoniach naprawde trzymają. 




Ja rękawiczki pozostawiłam na dłoniach na całą noc. Rano gdy stałam byłam zachwycona ! Efekt był niesamowity. Dłonie były gładkie jak nigdy, niesamowicie miękkie, nawilżone. Niestety po umyciu kilkakrotnie rąk cały efekt znikł, a moje dłonie były takie jak przed zabiegiem. Mówiąc w skrócie zawiodłam się,



Naprawde liczyłam na więcej, myślałam że efekt utrzyma się chociaż kilka dni ale niestety nie.
Czytałam gdzieś że dokładnie te rękawiczki można kupić za 15zł, dla mnie to chamstwo.
Nawet gdyby działały, 15 zł wydaje mi się dużo. U mnie w mieście nigdzie ich nie widziałam więc podejrzewam że z dostępnością jest słabo.

Jak dla mnie są bublem. Mam w domu jeszcze skarpetki, na pewno kiedyś przetestuje ale teraz to już w cuda nie wierze. Szkoda.





1 komentarz:

  1. Szkoda, że to nie wypał ale ważne, że działam chodź chwilę ;)
    Co do ceny zgadzam się jest mega wysoka

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger