Planet Spa, nawilżająca maska z oliwą z oliwek - recenzja

Z rezerwą podchodzę do produktów katalogowych, ale ta maska naprawdę mi się spodobała.

Cena: na promocji około 15zł/ 200 ml
Dostępność : AVON


Zapewnienia producenta:


Działanie:
Co nawilżenia to nie jestem całkowicie zadowolna, trzeba dodać troche gliceryny aby być w 100% szczęśliwym. Natomiast maska świetnie wygładza i nabłyszcza włosy. Właśnie za to ją bardzo lubie.
Szybko działa, wystrczy chwila i można ją spłukać. Moje włosy zawsze są po niej zadowolone.
Nie nadaje się do mycia zamiast szamponu bo jest poprostu zbyt treściwa.

Maska Planet Spa bardzo przypomina mi maske Ziaji regenerująca.
Praktycznie to samo, jednak Ziaja wychodzi korzystniej cenowo, a i dostępnością jest lepiej.

Konsystencja: Bardzo gęsta, ale nakłada się ją przyjemnie. 

Wydajność: Bardzo dobra

Zapach: Typowy jak oliwa z oliwek. Przypomina maske Ziaji.

Opakowanie: Przyjemne, praktyczne. Nie mam z nim żadnego problemu.

Skład:



Podsumowując, jest to bardzo fajna maska. Na pewno bym do niej wróciła, gdyby nie fakt że już znalazłam jej tańszego odpowiednika.  Mimo wszystko przy okazji zamówienie i promocji fajnie jest ją przetesować.
Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Nie znam tej maski, w ogóle nigdy nie miałam żadnych produktów PO. Nie lubię jak na składzie jest jakaś naklejka, czy stempel czy cokolwiek innego, strasznie mnie to wkurza ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Już daawno nie miałam nic z Avonu. Ich produkty lubią często uczulać ;) Fajnie, że się u Ciebie sprawdza, ale chyba to nie jest maska do moich włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oliwkowe kosmetyki po prostu uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, skład super może kiedyś będzie moja;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje się być fajna. Może kiedyś zakupię. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli będzie na nią jakaś fajna promocja to chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger