Rossmann, Facelle Intim, Waschlotion Fresh (Płyn do higieny intymnej) (ulubieniec ostatnich miesięcy)

Wakacje się zbliżają więc pewnie większość osób szuka produktu uniwersalnego,który zastąpi szampon, żel do mycia ciała, do mycia twarzy.Ja właśnie taki znalazłam.


I to jest właśnie mój skarb.Pewnie już większość o nim słyszała. Ale pochwale go jeszcze u siebie.
Cena: około 5 czy 6 zł. za 300ml
Dostępność: każdy Rossman

Wiem że jest jeszcze Sensitive i jakiś nowy (chyba 50+)

Do czego go stosuje? - Jak się sprawdza?

do miejsc intymnych - odświeża, nie wysusza, sprawia że czuję się czysto i komfortowo
do mycia włosów - bardzo dorze zmywa oleje, nie zawiera silikonów, nadaje sie także przed maska, dobrze oczyszcza, włosy są miękkie, nie podrażnia skalpu, nie mam po nim łupieżu, itd.,włosy są po nim długo świeże
do mycia ciała - sprawdza się jak każdy żel, nie wysusza ale tez nie pielęgnuje skóry, delikatnie myje,
do mycia twarzy - na początku byłam zachwycona: nie podrażniał, nie pojawiały się zaskórniki a pozatym zmywał resztki olejku rycynowego z rzęs czy pozostałości korektoru ale po dłuższym caszie pojawiło mi się kilka bolących zaskórników,dlatego go ograniczyłam, niewiem czy to przez Facelle, teraz już jest lepiej i raz na jakiś czas myje nim twarz

Czego chcieć więcej? Zamiast brać 4 butelki,opakowania itd. można wziąść ten płyn, oczywiście to nie jest wyjście na dłuższą mete ale na kilka dni będzie bardzo okej.

Opakowanie:

Praktyczne, nie łamiące paznokci, nic się nie wylewa,


Zapach :
To jedyny minus - bardzo chemiczny
Następnym razem kupię wersję Sensitive może zapach będzie ładniejszy ;)

Wydajność:
Płyn a raczej żel (niewiem czemu producenci nazwali go płynem skoro ma konsystencję żelu)
jest wydajny.Stacza na długo.Na włosy trzeba go dość dużo.Ale i tak jest wydajny.


Skład:


I w tym momencie potrzebuję pomocy ;)
Wiem tylko że nie ma SLSów,agresywnych śródków myjących za to posiada bardzo wysoko (na szczęście)
dobroczynny kwas mlekowy.
Byłabym wdzięczna gdyby ktoś poinformował mnie co jeszcze można w nim znaleźć. ?

Mam nadzieję że wszystkie ważne informacje zostały zawarte.Gdyby ktoś miał jakieś wątpliwości czy pytania,chętnie odpowiem na nie w komentarzach ;)
Pozdrawiam







6 komentarzy:

  1. Ja miałam brata tego facelle, pana różowego, ale patrząc na skład niewiele się od siebie różnią. Niestety, różowy się u mnie nie sprawdził, więc i na ten się nie skusze raczej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze miałam brać jak były promocje w rossmannie, ale w sumie drogi nie jest, więc następnym razem pewnie się znajdzie w moim koszyku :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tego myjadła, ale się nad nim długo zastanawiałam.
    Postanowiłam na bardziej ,,odżywcze'' szampony np. z serii Love2Mix.
    Może na Facelle też kiedyś przyjdzie czas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolę zapach wersji sensitive :) Używam do higieny intymnej, do mycia ciała i czasem do mycia włosów - jestem zadowolona, do twarzy się boję :P

    OdpowiedzUsuń
  5. probowałam do twarzy, ale jednak przesusza. Nie polecam do normalnej lub suchej skóry. podobno jest super do tłustej. Jako płyn do demakijażu jest niezły i jako płyn do higieny tez:) mam wersje sensitive.

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger