Eveline, Sun Care Expert, Ochronny krem do twarzy SPF 50 dla skóry wrażliwej i skłonnej do alergii RECENZJA

Przyznaję że moje skóra nie jest ani wrażliwa ani skłonna do alergi, jednak kupiłam ten krem ponieważ był to jedyny z filtrem 50 w mojej osiedlowej drogei, oprócz Ziaji.
W tamtym roku używałam kremu Ziaja do cery fotowrażliwej SPF 26
LINK WIZAŻ  Dlaczego ?
Przez zupełny przypadek, w dodatku krem nie sprawdził się, musiałam go nakładać często, skóra się po nim kosmicznie świeciła a w dodatku tworzył na buzi biała warstwę.Nie był drogi więc nie szkoda mi było zakupu, skończyło się lato a ja zakończyłam krem smarując nim ręce na jesień. Na początku maja zaświeciło słońce, dlatego od razu poleciałam do apteki.Szukałąm kremu lekkiego, który nie zostawia tłustej,białej warstwy, z wysokim filtrem.Niestety a aptece zaoferowali mi inne Ziaje albo droższe odpowiedniki,szukałam dalej. Zniechęcona szukaniem odpowiedniego kremu postanowiłam odwiedzic małą, przyjemną drogerie, wybór był mały ale znalazłam swojego faworyta:
Krem oczywiście nie jest idealny.
Ma wysoką ochronę, więc spełnia role.
Nie zostawia białej, tłustej warstwy chyba że się go za dużo nałoży.
Jest gęsty ale ja dobrze sobie z nim radze.
Skóra nie błyszczy się po nim niemiłosernie ale ja nakładam na niego Ziaja Krem tonujący.

Opakowanie zawiera 50 ml kremu i kosztowłąo mnie niecałe 17zł.


Skład:

Niewiem czy kupie go jeszcze raz, jest wiele kremów tego typu więc spróbuje pewnie czegoś innego.
Myślę że napisałam to co najważniejsze, najlepiej samemu go sprawdzić bo u każdego moze być inaczej.
Najwazniejsze to mieć swoje zdanie.

1 komentarz:

  1. hmm, myślę, że na różnej cerze może on różnie działać. jednak może natknę się gdzieś na niego, i wtedy go wypróbuje. ;)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie, ponieważ na moim blogu jest rabat -5% do wykorzystania w sklepie Preska na hasło "whynot-now", polecam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger