Aktualizacja włosów Styczeń 2015


  

Przechodząc od razu do rzeczy:




Po zdjęciach od razu widać, że znów ide dobrą drogą. Już 4 razy olejowałam włosy pod rząd, to dzięki temu się pewnie mniej puszą. Końcówki obetne na dniach, na pewno dam Wam znać. Nie są porozdwajane ale bardzo sie przerzedziły. Problemów ze skórą głowy nie mam, Wszytsko jest ok. Oby tak dalej ! :)

Na razie pozostaje przy cyklicznym olejowaniu, bo to zdaje u mnie egzamin. Moim włosom ostatnio spodobało się też żótko i płukanka ze skrobi ziemniaczanej
Serdecznie pozdrawiam i życze Wam samych sukcesów włosowych w tym miesiącu :D
PS. Jak i każdym innym

6 komentarzy:

  1. Super długie są, powodzenia w dalszej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają super. Ja też postawiłam na regularne olejowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz długie włosy, śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Końcówki rzeczywiście wołają o podcięcie. :( Ale i tak gratuluję Ci długości. Jest nieziemska! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym już takie długie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Długie;) Chciałabym takie;)

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger