Czym jest instagram dla blogera /mojeheryy

Jak już może zauważyłyście,a może nie - od kilku dni mój blog posiada instagrama.
Stworzyłam go gdyż nie mam swojego prywatnego,a taki instagram jest fajnym dodatkiem. W dwudziestym pierwszym wieku już chyba nawet obowiązkowym dodatkiem do bloga.

Na swoim instagramie chciałabym Wam pokazać jak to wszystko wygląda od mojej strony, jak tworze posty, co ciekawego sie u mnie dzieje, co robi zupełnie przeciętna nastolatka, czym się interesuje. Mam nadzieję że Was to zaciekawi.

Serdecznie Was na niego zapraszam, pokaże co robię w wolnych chwilach, co jadam, a także inne rzeczy!
Jeżeli macie jakieś ciekawe pomysły to koniecznie dajcie znać :)
Instagram



2 komentarze:

  1. Nie lubie instagrama, ale zajrzałam. Też czytałam Greya. Druga część lepsza od pierwszej, rozkręca się w połowie :)

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger