Plan pielęgnacji włosów 09.06-09.07

Odrazu powiadomię was że częstotliwość mycia moich włsów zależy od tego co w danym czasie będe robić, w czasie kiedy chodzę do szkoły, dbam o to aby były czyste,świeże i ładnie wyglądały, teraz na wakacjach, gdzie wyjazdy miałam bardzo rzadko, gdy woziłam papiery do szkół a przeważnie siedziałam w domu lub na podwórku wciągając jakieś seriale np.Odwróceni, Miasto Kocic czy Ekipa z New Jersey, myje włosy dość sporadycznie:nie ma upałów więc nie moje włosy nie śmierdzą od potu więc ze spokojem moge zapleść włosy w warkocza dzięki czemu moje włosy nie będą się nadmiernie przetłuszczać.
W okresie szkolnym myje włosy w niedziele i jakoś na środku tygodnia, ale z powodu wakacji na początku wakacji zaniedbałam ten plan.Raz w tygoniu nakładałam maske, raz olej.Raz na na 2 tygoniu oczyszczałam włosy szampon z SLS.
Oto przykładowy plan pielegnacji:

09.06 NIEDZIELA
Mycie: szampon Babydream(metoda kubeczkowa) WIZAŻ
Maska: Ziaja oliwkowa - MOJA RECENZJA - na 20 minut
Dodatki:1. Spray Green Pharmacy wzmacniający, przeciw wypadaniu -MOJA RECENZJA - na skalp
2.Schauma, Krem i Olejek, Odżywka w sprayu regeneracyjna do włosów łamliwych i rzodwajających się - na długość WIZAŻ
3.Joanna, Z Apteczki Babuni, Serum wygładzająco - regenerujące do końcówek WIZAŻ
Uwagi: dobrze się rozczesują

12.06 ŚRODA
Olej: Green Pharmacy, Olejek łopianowy z olejkami drzewa herbacianego i rozmarynu RECENZJA
oliwka Babydream na długość - na 2h WIZAŻ
Mycie : Facelle RECENZJA
Dodatki: eliksir GP przeciw wypadaniu, Schauma odżywka bez spłukiwania, Serum na końcówki Joanna,
Uwagi: nie najlpeiej się rozczesują, resztki oleju na skalpie

16.06 NIEDZIELA
Mycie: test z Facelle
Dodatki: Takie jak zawsze
Uwagi: gładkie,wygładzone, lśniące ;) dobrze się rozczesują

20.06 CZWARTEK
Mycie : Garnier Naturalna Pielęgnacja [Ultra Doux], Szampon do wszystkich rodzajów włosów `Aloe Vera`
WIZAŻ
Dodatki: Takie jak zawsze
Uwagi: puch,puch, jeszcze raz puch !

23.06 NIEDZIELA
Olej: Green Pharmacy, Olejek łopianowy z olejem arganowym odbudowującym włosy  RECENZJA
Mycie: szampon Babydream
Dodatki -II-
Uwagi: łatwo się rozzesują, ale pozostały resztki oleju, włosy są nim oblepione

26.06 ŚRODA
Mycie: Babydream
Dodatki -II-
Uwagi : Rozczesuję się zupełnie normalnie, jak na moje włosy to dobrze, puszyste

30.06 NIEDZIELA
Mycie: sklap - Fructis Fruity Passion, Szampon wzmacniający do włosów suchych i normalnych MOJA RECENZJA
długość - Facelle
Odżywki bez spłukiwania: skalp - odżywka Joanna Naturia z zieloną herbatą i pokrzywąWIZAŻ, długość - domowe serum oliwkowe - bardzo rozcieńczone
Dodatki: -II-
Uwagi: nie zanotowałam

04.07 CZWARTEK
Olej: Green Pharmacy, Olejek łopianowy z olejkami drzewa herbacianego i rozmarynu RECENZJA
oliwka Babydream na długość - na 3h
Mycie: szampon Babydream
Dodatki: eliksir GP, serum na końcówki Joanna
Uwagi: gładkie,

09.07 WTOREK
Mycie Garnier z aloesem
Odżywka: Ultra Doux, Sekrety Prowansji, Odżywka do włosów z tendencją do przesuszania `Morela z Rousillon i olejek migdałowy WIZAŻ
Dodatki: -II-
Uwagi: gładkie,sypkie

Czego nauczyłam się w tym miesiącu pielęgnacji:
1. Moje włosy kochają kwas mlekowy zawarty w Facelle
2.Lubią oleje, ale muszę je zmywać 2 razy.
3.Szampon z SLS powodujue puszenie, ponieważ dobrze oczyszcza włosy z silikonów.

W dalszym ciągu będę prowadzić dziennik włosowy, sprawdzać reakcje moich włosów na niektóre kosmetyki
Może kiedyś się jeszcze nimi podziele ;) ...






1 komentarz:

  1. Zapraszam do mnie - nominowałam Cię do Versatile Blogger Award ;) Szczegóły na www.poradyherrbaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger