Zapisy na spotkanie blogerek w Lesznie !

Leszno to mała miejscowość w województwie wielkopolskim, (jakieś 80 km od Poznania), 20 km od mojej jeszcze mniejszej mieściny, która jest już w dolnośląskim.

Także wszytkich chętnych serdecznie zapraszam na:



Termin zgłoszeń: 11.04 czyli sobota. Tak a byście miały czas po świętach, i nie musiały się śpiszyć.
Ilość miejsc jest oczywiście ograniczona, myśle że takie 12 to max, aby  porozmawiać. Jeżeli nie uda Ci się z nami spotkać w ten dzień to z pewnością będzie jakaś inna okazja.
Nie chciałabym przeprowadzać żadnej segregacji, ale oczywiście jeżeli zgłosi się wiecej osób to będe zmuszona :( Mam prośbe aby zgłaszały się blogerki które tego bloga już od jakiegoś czasu rzeczywiście prowadzą, na pewno wiece o co mi chodzi.

Sptkanie odbędzie się 16 maja, o godz. 12. W centrum miasta tak aby  wszystkim było wygodnie. Szczegóły podam później.

Jeśli jesteś zdecydowana i chciałabyś się spotkać i pogadać, to daj znać w komentarzu pod tym postem, oraz wyślij swojego maila i adres bloga do mnie na pocztę daphne555@wp.pl albo na facebooka jeśli Ci wygodniej i wiesz do kogo się zgłosić.

Miło mi będzie się z Tobą spotkać ! Czekam na zgłoszenia :)

PS. Nie jestem pewna czy w Lesznie są jakieś blogerki, także koniecznie dajcie znać ! 

10 komentarzy:

  1. Chętnie podjechałabym z Wrocławia do Leszna, niestety termin mi nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie jeszcze jakaś inna okazja:)

      Usuń
    2. Byłoby super :) A może uda się zorganizować coś we Wrocławiu za jakiś czas ;)

      Usuń
  2. Mieszkam w Głogowie tj ok 60km od Leszna, chętnie się zgłoszę. :) Lubię poznawać blogerki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło. Tymbardziej że miałyśy się okazje poznać w Lubiniu na szkole makijażu z marką NYX :) Do zobaczenia !

      Usuń
  3. Ojj z chęcią ale mam studia i egzaminy! Szkoda, że to nie dzień wcześniej :(

    OdpowiedzUsuń
  4. jasne, że jestem chętna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, myślałam, że to Leszno bliżej Wawki :D No nic, póki co mam do zrobienia rozrząd w samochodzie, więc nie stać mnie na wojaże :[ Miłego spotkania :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że dopiero dziś dotarłam do tej wiadomości. Na zgłoszenia już za późno :( A mam tak blisko Leszna :)

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger