Już po... Ile poszło ? - podcięcie końcówek Marzec 2014

Ostatni raz końcówki podcinałam na pocztku grudnia, ściełam wtedy około 3cm. Jedank osatnio moj włosy były juz zdecydowanie za długie, za suche, nie układały się itd. Postanowiłam obciąć troche więcej...
Myśle że najlepiej ukażą to zdjęcia:


Jak zwykle fotograf sie nie popisał, nie da sie tego tak naprawde porównać, ale ściete zostało z 6cm. Niestety trudno to ocenić po zdjęciu ponieważ na piwerwym zdjęciu włosy są tylko rozczesane, lekko falowane, na drugim są obklejone odżywką, proste, gładziutkie - takie kochane <3

Końcówki tak jak zwykle obcieła mi moja przyjaciółka, jak najbardziej podoba mie sie jej praca.
Wszystko jest jak najbardziej ok.
A tak jeszcze na marginesie zdjęcie:
To zdjecie przedstawia że moje włosy jak chcą to potrafią dobrze wyglądać, i w tym momencie jestem z nich dumna :) Niestety nie zawsze tak dobrze się prezentują. A dla wtajemniczonych: postanowiłam narazie odstawić główne proteiny: maske Kallos( i tak ostatnio już jej nie używałam) i siemie lniane ( chyba mojego głównego winowajce)  Zapraszam do postu z aktualizacją, tam napisałam co dokładnie dzieje się z moimi włosami. 

Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. od razu wyglądają lepiej. Każde podcięcie to inwestycja, mnie one strasznie cieszą np:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądają :-) cięcie dobrze im zrobiło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. o wiele lepiej wyglądają ;)
    zazdroszczę długoości ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie długie :D Jakbym podcięła 6 cm to bym chyba półłysa została :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Wlosy wygladaja fantastycznie, sciecie im dobrze zrobilo. Co do siemienia, nie zalicza sie go do protein ;) Szkoda, ze sie u Ciebie nie sprawdza, u mnie dziala idealnie, jako nawilzacz do wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest naprawdę super! :)
    Też lubię moje włosy w prostej, gładkiej wersji zdecydowanie najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podcięcie było dobrym pomysłem. Też muszę swoje włosy podciąć, ale max 3 cm, nie więcej ;)

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger