Bardzo tani i dobry oczyszczacz - RECENZJA szamponu Garnier Ultra Doux z Aloesem

Już wiele razy o nim wspominałąm, dziś przyszedł czas aby wam go szczegółowo zaprezentować ;)


Cena: W Rossmnie prawie ciągle są na nie promocje i można je wtedy kupić za 8zł/400ml,normalnie koło 10zł, są też mniejsze wersje które kosztują około 6zł
Dostępność: Większość drogerii, każdy Rossman, często są też w marketach po promocji.
W kwesti dostępności ma duży plus.
Zapewnienia producenta:




Działanie:
Zużułam tego szamponu już 3 butelki, uwielbiam go używać w okresie letnim, ponieważ wspaniale orzeźwia i chłodzi skóre głowy - niesamowie uczucie Skóra głowy jest po nim wspaniale oczyszczona, oddycha, włosy na długości się puszą, ale za to są dobrze oczysczone, zawsze po umyciu tym szamponem włosów nakładam jakąś maskę np.Ziaja, Kallos czy siemie lniane. Dzięki tak dobremu oczyszczeniu włosów z silikonów, włosy lepiej wchłaniają maski- co moim włosom sprzyja ;) Oczywiście taki szampon stosuje raz na 2 tygodnie.
Używałam tego szmponu też przed włosomaniactwem i wtedy też był ok.

Konsystencja:

Dość gęsta, przezroczysta, szmapon bardzo dobrze się pieni.

Wydajność:

Bardzo ok, u mnie w łazience stoi i stoi.

Zapach:
Bardzo typowy, aloesowy, ale nie chemiczny.

Opakowanie:
 Solidnie wykonane, nic się nie łamie, nie odpada.


Skład:


Taki jak przy oczyszczaczu ;)

Wiem że taki szampon kupuje sie raz na jakiś czas, jedank wtym poście chciałabym przekazać że szampon oczyszaczjąvy nie musi być drogi i niewidomo jakiej firmy ;)
A wy jakie oczyszczacze stosujecie? Macie jakieśswoje ulubione szampony ? ;]

2 komentarze:

  1. Ja mam szampon z farmony - skrzyp polny i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś uwielbiałam odżywkę z tej serii, może na szampon też się skuszę. ;)

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger