Moja playlista | Taco Hemingway, Farben Lehre, Farba, Ich Troje, Mezo

Witam serdecznie wszystkich którzy po raz kolejny weszli tu zobaczyć czego słucham. Dziś czas na coś bardzo specjalnego ! Ale zacznijmy może od początku:

Oprócz nowej płyty Taco Hemingway'a która mnie po prostu powaliła, w dalszej części zobaczycie piosenki mojego dzieciństwa !

Taco Hemingway - "Nostalgia"


Taco Hemingway - "Tlen"


Kolejną piosenką na którą chce Was zaprosić jest:

Farben Lehre feat. Gutek - Anioły i Demony


Farba- A ja będę twym aniołem - hit dzieciństwa !



Farba - Chcę Tu Zostać


Kolejna piosenka to hit mojego ulubionego filmu z lat młodzieńczych - Kogel Mogel !

Edyta Geppert - Szukaj mnie 





A  o Ich Toje chyba nawet nie muszę wspominać:

Ich Troje - Wypijmy za to


Ich Troje - Powiedz


Wtedy jeszcze teksty piosenek nie miały żadnej wartości, ważne było tylko to aby śpiewać na cały głos !

Mezo/Tabb/Kasia Wilk - Sacrum


Na koniec pozostawiłam coś bardzo refleksyjnego do pomyślenia

Jeden Osiem L - Jak Zapomnieć


Chętnie posłucham Waszych ulubionych piosenek z dzieciństwa. Dawajcie tytuły w komentarzach !

5 komentarzy:

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger