Co zrobić aby mieć piękne włosy ?

Niby odpowiedź na pytanie prosta - pielęgnować, jednak czy to wystarczy aby na co dzień cieszyć się zadbanymi włosami ? Moim zdaniem zdecydowanie NIE ! Pielęgnuje włosy ponad 4 lata. Jest to okres w którym czytałam, testowałam i zdobywałam wiedzę a także doznawałam wszelakich depresji włosowych. Niejednokrotnie moje włosy przeżywały kryzys, czy to od przesuszenia czy to od przeproteinowania. Chcąc czy nie chcąc często robiłam nieświadomie swoim włosom krzywdę.

Po za błędami których dokonałam w pielęgnacji, było też kilka innych. Otóż tak bardzo zależało mi na ładnych, przede wszystkich gładkich, śliskich włosach, że właściwie zapominałam jakie z natury są moje włosy. Wytrwale dążyłam do celu, twierdząc że moje włosy doznają olśniewającej przemiany we włosy lalki Barbie. Po kilku latach wiem że w świadomej pielęgnacji nie o to chodzi. 


Najważniejszą zasadą pięknych włosów jest akceptacja ! Musimy zaakceptować to jakie nasze włosy są, jedne kręcone, jedne proste a jeszcze inne puszące. To naprawdę nie zależy od nas, jednak to czy to je docenimy  już tak ;)

Każde włosy są piękne jeśli je zaakceptujmy, pielęgnacja jest tylko dodatkiem który może pomóc nam je  akceptować, spójrzcie na to z tej strony !

11 komentarzy:

  1. Mając takie włosy nie trzeba nic robić, o akceptacji nie mówiąc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś bardzo przejmowałam się moimi włosami. Często miałam z nimi problemy, bo wypadały i wydawały się być zniszczone mimo pielęgnacji. Zawsze chciałam mieć też długie włosy. Zdecydowałam się je skrócić i problemy minęły. Może przestałam też je zauważać, bo takie cięcie było dla mnie symbolem zmiany :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się bardzo Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger