Niedziela dla włosów 4.10.2015 Szampon i odżywka Sylveco

Zakupiłam ostatnio w drogeri Vica, za 25 zł zestaw: odbudowujący szampon pszeniczno-owsiany i wygładzającą odżywke do włosów. Całość bardzo mnie zaciekawiła, bardzo naturalny skład, takie same zresztą zapachy. Przyjemne dla oka opakowania. ale co dalej? Jak sprawdziły się na moich włosach ?


Tak prezentują się kosmetyki których użyłam. Olejek użyłam na lekko wilgotne włosy po myciu;




Włosy mają problem jak zawsze. Jedyne słowo które potrafi je opisać to "suche'", bardz suche.
Zanim poszłam spać było całkiem ok i nawet dziwiłam się że po samym szaponie i odżywce tak ładnie wyglądają. Ale rano szybko zmieniłam zdanie, całe poplątane, ogromnie przesuszone. Nie mam już nadzieji, nie mam już siły. Oczywiście to nie oznacza że się poddaje, ale mam już tego poprostu dosyć.

13 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że znajdziesz kosmetyki idealne dla Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy mnie ostatnio kuszą produktami z Sylveco, szczególnie płynem micelarnym. Nie myślisz może jakimś małym cięciu? Może to załatwiło by sprawę, albo przynajmniej trochę polepszyło ich sytuację? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mase razy już tak myślałam i nic to nie dawało, więc sama już nie wiem ;/

      Usuń
  3. Może delikatnie zetnij przesuszone końce? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem polega tez na tym że one już od skalpu są suche ;/

      Usuń
  4. Spokojnie Gosia, ja dopiero po trzech latach solidnej pielęgnacji zauważyłam jakąś faktyczną zmianę :) Często olejuj włosy, unikaj humektantów w okresie jesieni i zimy, z proteinami też uważaj :D Upinaj włosy, zabezpieczaj końce! Będzie dobrze, trzymamy kciuki :*** I nie myśl tylko o włosach! Włosy są dla Ciebie nie Ty dla włosów! Nie można popadać w paranoję :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za wsparcie ! Wszystkei z Twoich rad stosuje

      Usuń
  5. Koniecznie zetnij końce, przecież wyraźnie widać,że jakieś 10 - 15 cm wyżej są całkiem całkiem !!!!!!! Ja ścięłam po ponad 8 miesiącach męczenia się z nimi, wierząc, że uda mi się zqamaskować ich średniawy stan i suchość, alebyło coraz gorzej. Lepiej ściąć. Sama zobaczysz jakie będą piękne :)

    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z kometarzem powyżej. Masz długie włosy, więc te kilka cm nie zmini radykalnie fryzury, ale bardzo, bardzo ją poprawi. Na dole masz suche, poniszczone siano i trzeba się tego pozbyć, włosy od razu będą ładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, a jakbyś tak na przykład na dwa tygodnie skupiła się na samych emolientach? Tylko naprawdę emolientach, bez nawilżaczy i protein. Wydaje mi się, że coś z proporcjami między nawilżaczami, emolientami i proteinami może być nie tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśle że to dobry sposób. Napewno zastosuje się do rady :)

      Usuń
  8. Nie ścinaj... Pierdzielą trzy po trzy. Po prostu mamy takie włosy - one wcale nie są zniszczone tylko wysokoporowate z natury.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobnie, jak Kasia, mam wrazenia, ze cos w stosowanej przez Ciebie rownowadze wlosietom nie pasuje. Pokombinuj jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger