Pierwsze wrażenie: Olejowanie włosów oliwą z oliwek

Pisałam Wam ostatnio tutaj o moim planie na pielęgncja włosów,opracowałam schmat i teraz godnie z wielką nadzieją się go trzymam. Drugim punktem  w schemacie było olejowanie, to właśnie tem wspomniałam, że chciałabym spróbować olejowania włosów oliwą z oliwek. Dużo osób odpowiedziało na to bardzo pozytywnie, chwaląc oliwę z oliwek. Dlatego też z tak wielką chęcią i zapałem jej spróbowałam :) I nie zawiodłam się...

Oliwa  z oliwek oczywiście nie znajdowała się daleko, była u mnie w kuchni, w jednej z szafek.
Jak się w trakcie zabiegu okazało była to oliwa z oliwek z bazylią?



Włosy naolejowałam tak jak zawsze. W zwilżone wodą włosy, wamasowałam 1,5 łyżki tej właśnie oliwy. Trzymałam tak włosy 1,5 godziny, w koczku.
Następnie włosy dokładnie umyłam Facellem:



Facelle znacie już pewnie doskonale, Ale wrazie czego podam wam link do 2 postów:
* Recenzja Facelle Fresh
* Porównanie Facelle Fresh i Facelle Sensitive

Gdy były już prawie suche:

Popsikałam włosy tą odżywką i nałożyłam to serum :)

I oczywiście rozczesałam włosy TT :->

A teraz jako moje łosy zareagowały na oliwe z oliwek? 

 Tak wyglądały przed zabiegiem:

Po:




Jestem bardzo zadowolona !

Oczywiście po 1 użyci oleju nie można spodziewać się cudów, dlatego kupie całe opakowanie i będe go regularnie używać. Ale już po perwszym użyciu czuje że moje włsoy bardzo oliwe lubią i są z niej zadowolne! Przedewszsytkim są o wiele gładsze, miększe i błyszczące!!! Tak moje włosy w życiu jeszcze nie błyszczały, Nawilżenie też już jakieś tam jest. Oliwka Babydream zdecydowanie idzie w odstaw :)

Moje pierwsze wrażenie jest jak najbardziej poztywne ^_^
A teraz jescze na zakończenie, chciałabym Was serdecznie zaprosić na bardzo fajne rozdanie u Katsumi:


Rozdanie trwa do 8.03, Zaparszam :)

6 komentarzy:

  1. u mnie oliwa z oliwek do dnia dzisiejszego działa cuda <3

    OdpowiedzUsuń
  2. do tej pory olejowałam tylko BD i Alterrą na sucho i efekt średni.
    po tym wpisie na pewno sięgnę po oliwę z oliwek ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja lubię oliwę z oliwek, fajnie nawilża moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy bardzo lubią oliwę z oliwek, więc podzielam Twój entuzjazm :))

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja przylaczam sie do grona fanow oliwy z oliwek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje włosy pokochały oliwę z oliwek! Świetnie sobie poradziła z moim kryzysem włosowym, dlatego nie raz pewnie będę do niej wracać. Mam nadzieję, że i u Ciebie okaże się równie fantastyczna :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger