AKTUALIZACJA WŁOSÓW lipiec 2013

W lipcu naprawde słąbo pielęgnowałam moje włosy, tylko 2 razy je olejowałam:
* raz na noc o efektach możecie przeczytać TUTAJ
* na kilka godzin
Za każdym razem używałam oliwki Babydream i któregoś z mojich olejków łopianowych z GP.
Oprócz tego raz dokładnie dzisiaj laminowałam włosy siemieniem lnianym.
Reszta myć była standardowa: Babydream + maska Ziaja czy np. Facelle + odżywka Garnier.
 A oto efekty:















Dzisiejsze ;)

Wiem że trochę trudno to porównać, następnym razem bardziej się
postaram ;)

3 komentarze:

  1. Albo kwestia światła albo, co obstawiam, są ładniejsze i mniej ,,piórkowate'' :) Fajne kłaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chce miec takie puszyste.

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger