Metoda kubeczkowa - Czy ma jakieś wady ?

O metodzie kubeczkowej mycia włosów słyszałam już dawno, ale przez długi czas nie byłam przekonana. Tłumaczyłam się tym że zużywam małej ilości szamponu i jest mi ona właściwie zbędna. Od jakiegoś czasu jestem zakochana w tej metodzie, ale zaczniemy od początku !


Czym jest metoda kubeczkowa? 

Metoda kubeczkowa jest metodą rozpieniania szamponu przed myciem w pojemniczku. Polega na rozwodnieniu szamponu a następnie spienieniu go małym naczynku, ja stosuję do tego małego słoiczka. W zupełności mi ten słoik wystarcza.


Co daje metoda kubeczkowa? 

Z pewnością pozwala nam zaoszczędzić szampon, ale też ułatwia mycie włosów. Dzięki takiej metodzie, wszystko idzie zdecydowanie szybciej. W dodatku szampon dociera właściwie w każdy zakamarek naszego skalpu, nie musimy już pocierać skóry głowy w celu rozpienienia. Całe mycie odbywa się delikatnie.

Czy metoda kubeczkowa ma w takim razie jakieś minusy? 

Właściwie nie zauważyłam żadnego minusa stosowania tej metody. Pokochałam ten sposób mycia włosów, jest to po prostu przyjemniejsze. Jest to też sposób na szampony które nie chcą się pienić. Z łatwością spienimy go na gęstą piane.  



9 komentarzy:

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger