Aktualizacja włosów Marzec 2020

Dawno już nie było takiego postu, który podsumowałby stan moich włosów. To z jakimi problemami się spotykam oraz jakie metody pielęgnacji stosuję !


Na zdjęciu włosy są trochę rozczochrane, niestety taka pogoda aktualnie panuję, ale myśle że zdjęcie odpowiednio odzwierciedla ich stan. Są bardzo długie, zdarza mi się nawet na nie usiąść - zupełnie przez przypadek 😂 Włosy noszę zawsze związane tak aby uchronić je przed uszkodzeniami mechanicznymi, najczęściej jest to wysoki kucyk albo dwa warkocze, to dzięki nim udaje mi się okiełznać plątanie. 

No właśnie plątanie, to mój nawiększy problem. Pomimo bogatej pielęgnacji już właściwie od wiele lat, wciąż spotka mnie ten problem regularnie, pomimo dokładnego wyczesywania. Alę myślę podaruje temu tematowi osobny post.

Końcówki podcinam samodzielnie w domu za pomocą maszynki. Regularnie co 2-3 miesiące obcinam około 2 centymetry. Regularnie dbam też o skórę głowy, używam domowego peelingu, wcieram po każdym myciu delikatną wcierkę.

Staram się przed każdym myciem olejować włosy. Ostatnio była to oliwa z oliwek, ale często używam też oleju lnianego oraz oleju musztardowego. Za każdym razem stosuję metodę kubeczkową      
z którą ostatnio bardzo się polubiłam. 

W planach na najbliższą przyszłość mam też Cassię, używałam jej już bardzo dawno temu z bardzo pozytywnym efektem. Nie zamierzam kończyć z pielęgnacją, ograniczyłam bardzo blogowanie ale wciąż działam w domu 😀





12 komentarzy:

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger