Co kupiłam na promocji w Rossmannie ?

Długo zwlekałam z tym wpisem, ale powód był bardzo ważny. Chciałam mieć pewność że przekaże Wam wszystkie wartościowe rzeczy na temat tych kosmetyków, przyznaję że czas też mnie mocno ograniczył, ale nadszedł w końcu post o moich zakupach z promocji w Rossmannie !


Na zakupach nie poszalałam. Kupiłam tylko najpotrzebniejsze rzeczy, co prawda poszukiwałam jeszcze korektora pod oczy, oferta Rossmanna jest niestety w tej kwestii dla mnie ograniczona. Moje łupy prezentują się tak jak na zdjęciu powyżej, kilka sprawdzonych kosmetyków i dwie nowości !


Podkład AA Make up Filler to mój ulubieniec - bardzo dobrze wygląda na twarzy, naturalnie, absolutnie nie płasko. Kryje dla mnie zdecydowanie wystarczająco i dzięki pompce opakowanie jest wydajne i praktyczne. Podkład jest niedrogi i dostępny w kilku wersjach. Cena bez promocji 25 złotych.

Rozświetlacz Wibo Diamond Illuminator - to ulubieniec od lat, co prawda jego opakowanie często podlega wypadkom, rozświetlacz jest jednak wciąż jednym z lepszych. Wydaję mi się jednak że jego napigmentowanie trochę zmalało. Na pewno zna go większość. Cena ok 10 zł


Pudry Golden Glow to nowość od Lovely,  Puder bananowy świetnie nadaję się pod oczy, idealnie utrwala korektor i pięknie ujednolica tą strefę, bardzo się z nim polubiłam. Ma bardzo proporcjonalny kolor i świetnie sprawdza się w każdej sytuacji. Puder do konturowania w kolorze Cool Brown nie sprawdził mi się absolutnie. Kolor mimo że w opakowaniu wydaję się chłodny, jest na twarz ciepły, a przede wszystkim  za ciemny jak dla mnie. Dlatego jest to zakup nie do końca w dziesiątkę, ale na pewno wypróbuję go gdy będę bardziej opalona. Cena bez promocji około 12 zł.




Pomada od Wibo w kolorze Dark Brown - to już moje drugie opakowanie, poprzednie zużywałam ponad rok, więc to chyba wystarczający dowód na jej wydajność, duży wybór kolorów powoduje że chyba każdy znajdzie coś dla siebie. Świetnie mi się z nią pracuję i nie mam zamiaru z niej szybko zrezygnować. Cena 25 zł.

Maskara Curling Pump Up od Lovely - właściwie każdy ją zna i kiedyś ją bardzo polubił. Co tu  dużo mówić bardzo fajna cena i super efekt. Zużyłam niezliczoną ilość opakowań. Pewniak na 100 %, w super cenie, 10 zł. 

Mam nadzieję że Wam też udały się zakupy ! Miłego :)

7 komentarzy:

  1. A ten podkład wchodzi w zmarszczki? W sensie roluje sie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie, bardzo ładnie wygląda. Bardzo naturalnie :)

      Usuń
  2. Super łupy! Takie promocje to dobry czas żeby zaopatrzeć się w kosmetyki na najbliższe kilka miesięcy, a nawet jeśli trochę poniesie nas zakupowe szaleństwo i kupimy zbyt wiele rzeczy, zawsze można podarować coś np. przyjaciółce jako upominek bez okazji, na pewno będzie zachwycona!

    OdpowiedzUsuń

  3. Memperkenalkan, Ace Maxs Obat Kanker Payudara alami berbahan dasar 100% Herbal. Mengobati kanker payudara stadium awal TESTIMONI ACE MAXS hingga stadium akhir dengan efektif dan aman tanpa operasi, tanpa kemoterapi, tanpa radiasi dan tanpa menimbulkan efek samping yang membahayakan. LEGALITAS ACE MAXS  Kualitasnya terjamin, sudah terdaftar di BPOM RI dan DEPKES RI. Simak kandungan lengkap dan keunggulannya berikut ini! KHASIAT ACE MAXS
    CARA ORDER ACE MAXS

    OdpowiedzUsuń
  4. ja uwielbiam te produkty nigdy z nimi nie bylo problemow!

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujące kosmetyki udało Ci się kupić.

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger