Ulubieńcy ostatnich miesięcy | Pielęgnacja

Z racji tego że w ostatnim czasie testowałam bardzo dużo nowych da mnie kosmetyków, dziś przychodzę z takimi z których jestem bardzo, bardzo zadowolona. Są to moi zdecydowani ulubieńcy !


W tej części pokaże Wam kilka kosmetyków pielęgnacyjnych bez których nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji. Produkty tanie, w miarę łatwo dostępne a co najważniejsze mają super działanie !

Kosmetyk do wszystkiego


Pierwszym, najważniejszym moim ulubieńcem jest żel aloesowy Holika Holika. Bardzo uniwersalny produkt, który stosuje zarówno na twarz i włosy. Ma działanie łagodzące i nawilżające. Bardzo szybko się wchłania, ma świetną konsystencje a przede wszystkim działanie widać gołym okiem ! Jest niezwykle lekki i nadaje się też do pielęgnacji okolic oczu, jest naprawdę pomocny w codziennej pielęgnacji :)


Pielęgnacja twarzy 



Kiedy już wspominam o kosmetyku uniwersalnym, o wielu zastosowaniach, koniecznie muszę przedstawić Wam potrójny kwas hialurynowy. Ma konsystencje żelu, bezwonnego i bezbarwnego. Ma działanie nawilżające i wygładzające. Świetnie rozprowadza się na twarzy i podobnie jak żel aloesowy bardzo szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy. Stosuje go praktycznie codziennie wieczorem na twarz, na zmiane z żelem z Holika Holika, ale też bardzo często stosuje na końcówki włosów a także jak dodatek do masek

Pozostając jednak w tematyce twarzy, chciałabym Wam polecić mój ulubiony krem na dzień, pod makijaż. Krem Oillan w tym przypadku hydroaktywny, świetnie się sprawdza rano. Idealnie się sprawdza pod makijaż, nic się absolutnie nie roluje, a twarz jest nawilżona i zadowolona. Jest to mój 3 krem z tej firmy i na pewno nie ostatni.

Toniki Ziaji wyposażone w atomizer to starzał w dziesiątke. Są bardzo praktycznie, super się je aplikuje. Łagodzą i przygotowują twarz na krem. Ja stosuję rano i wieczorem. Dają bardzo duży komfort na twarzy. I ostatnio właśnie zakupiłam ten z witaminą c z serii Liście Zielonej Oliwki, ale podejrzewam że Liście Manuka starczą mi na jeszcze długi okres ! Są bardzo wydajne, psikacz dozuje na twarz odpowiednią ilość produktu, dzięki temu też nic nie zostaje na waciku więc produkt się nie marnuje.

Pielęgnacja ciała



Na zdjęciu moje dwa ulubione żele ! Żel BeBeauty to przecudowny, kremowy żel, dostępny w Biedronce. Cudownie pachnie i nie przesusza skóry. Najprościej mówiąc rewelacja. Kremowy olejek  Isana ma bardzo podobną konsystencje do tego z biedronki ale zapach już nie jest tak  przyjemny niestety. Mimo to, uwielbiam oba.


Pielęgnacja włosów


Odżywka Sessio to mój hit. Kosztowała grosze w Hebe a nawilżyła moje włosy lepiej niż wszystko co miałam wcześniej. Przyjemnie pachnie i spełnia całą reszte warunków co do mojej ulubionej odżywki. Warto też wspomnieć o odżywkach Organic Shop które mało że wygładzają to nawilżają i nadają super blasku. Jedyny ich minus to okropne opakowania. Liczę jednak na to że kiedyś wymyślą lepsze.


Następnie moje ulubione sera na końcówki. Chi z olejkiem z drzewa herbacianego ma bardzo intensywny zapach przy czym jest niezwykle treściwe. Z pewnością nie dla wszystkich. Należy nałożyć na końcówki odpowiednio małą ilość aby nie obciążyć włosów. Nałożone w umiarkowanej ilości świetnie dociąży i zabezpieczy końce. Dla osób które nie lubią zapachu olejku z drzewa herbacianego, polecam wersje z olejkiem czarnuszki - czyli serum z Kardashian Beauty. Ja zużyłam już dwa opakowania, na pewno nie ostatnie.

Serum B.app nie posiada w składzie olejków za to duża ilość protein. Co według producentów ma scalać nam rozdwojone końcówki. Z tym się nie zgodzę, ale keratynowe serum bardzo wygładza i nabłyszcza.


Jakbym miała wybrać jeden ulubiony szampon to z pewnością byłby to Kardashian Beauty. Nie jest idealnym szamponem. Posiada silikony i dla mnie na co dzień się nie sprawdza. Ale na jakieś wyjścia czy okazje, kiedy chcemy mieć pewność że włosy będą wyglądały dobrze, jest najlepszy ! 


Tak prezentują się moi ulubieńcy ostatnich miesięcy. Uwielbiam te kosmetyki przede wszystkim za swoją niezawodność ! A co ostatnio znalazło się w gronie Waszych ?


4 komentarze:

  1. uwielbiam kosmetyki Ziaji nie dość, że tanie to jeszcze dobre :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Żel aloesowy od dawna za mną chodzi. Co do kosmetyków Sessio mam na liście kilka, które warto przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mega dużo fajnych pomysłów - polecam !

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger