Dwa miesiące z Jantarem

 Te dwa miesiące z Janatrem to już dawno mi mineły, ale bardzo dużo czasu zajeło mi się zabranie do tego wpisu. Sama nie wiem jeszcze, czy w ogóle jestem z kuracji zadowolona. Ocenie to dopiero gdy porównam zdjecia !


Swój Jantar kupiłam w aptece za 12zł, jakoś tak. I przelałam do butelkipo Schaumie, aby lepiej mi się go aplikowało. Na początku kuracji Jantar wcierałam i wmasowywałam dłońmi, następnie używałam to tego TT. 


  


Niestety talent moich rodziców do robienia ładnych zdjęć wcale się nie poprawił. Cieżko dostrzec czy włosy w ogóle ruszyły z miejsca. Na pewno straciły dużo z nawilżenia ;/
Ze skórą głowy czy z wypadaniem problemów nie mam, więc nie wypowiem się w tej kwesti.

Kuracja absolutnie mnie nie zachwyciła, "efektu wow"  z pewnością tu nie ma ! Jantar na pewno nie zostanie moją ulubioną wcierką. Po powrocie spróbuję CP. Kiedyś brałam ten suplement i byłam zachwycona <3
Pozdrawiam, 

10 komentarzy:

  1. Kiedyś stosowałam jantar ale po dwóch tygdniach musialam przstac, bo dostałam po nim wypieków na twarzy. Zamierzam jednak powrócić do tej wcierki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po co ryzykować jeśli wystąpiło uczulenie? Następna reakcja może być gorsza! :< Ludzie udają że kosmetyki nie mogą być niebezpieczne. Jest tyle wcierek o wiele lepszych, radzę ją sobie darować. /Ela

      Usuń
  2. Ja też nie rozumiem zachwytów nad Jantarem ;)
    Dwa razy do niego podchodziłam i, oprócz sklejania włosów na głowie, nie zrobił nic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie efekt jest, to dopiero miesiąc, ale już widzę przyrost przynajmniej 3 cm, choć ciężko to zmierzyć, bo moje włosy nie są równej długości.

    OdpowiedzUsuń
  4. I u mnie nie działa Jantar ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy go nie stosowalam, ale chyba nawet nie mialabym cierpliwosci do codziennego wcierania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wcieram po każdym myciu i szyyybko rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, u mnie Jantar się super spisuje (zużyłam już 4 opakowania) za to CP nie robiło nic... :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Z okazji promocji jakie szykuje teraz biedronka zaopatrzę się w butelkę Jantaru. Jestem ciekawa jak zadziała u mnie ; )

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger