Relacja po miesiącu picia skrzypu

Skrzyp pije dokładnie od  1 listopada. Zdarzyło mi się chyba z 3 razy nie wypić. Poza tym jestem w tym regularna. Smak skrzypu mi bardzo pasuje, wręcz nawet bardzo lubię ten smak. Zaznacze tylko  że pije skrzyp który sama uzbierałam i wysuszyłam :)


Wyciąg ze skrzypu stosowany jest do wzmacniania włosów i paznokci, gdyż zawiera wiele wartościowych minerałów, krzem. Warto jednak zaznaczyć ze herbatka ze skrzypu ma działanie moczopędne, przez co polecana jest bardzo osobą które mają problem z nerkami.Skrzyp usuwa też z organizmu toksyny, przy czym wypłukuje też witaminy z grupy B.


Wielokrotnie czytałam że w okresie picia skrzypu powinno się witamy uzpełniać, ja jednak nie brałam żadnych witamin, przez co odczułam objawy niedoboru. No ale trudno. Troche się jeszcze pomęcze a później wszytsko wróci do normy :)

Co do mojej cery to na początku mnie wysypało. Teraz jest jednak coraz lepiej. Coraz rzadziej pojawiają się zaskórniki. Jeżeli chodzi o paznokcie to niezauważyłam na razie żadnej zmiany. Moje paznokcie są twardze gdy sa pomalowane, i jest na nich kilka warstw, tylko wtedy jest ok. W innym przypadku często się łamią, zadzierają a nawet rozdwajają. Na włosach też nie zauważułam żadnej różnicy. Za miesiąc podsumuje ich długość w trakcie kuracji, Mam nadzieje że może chociaż troche ruszyły ze wzrostem, bo skrzyp na pewno nie zatrzymał, ani anwet troche nie ograniczył wypadania.

Także jeżeli miałabym brać pod uwage tylko ten miesiąc, to kuracja wypadła naprawde słabo ;/
Będe ją kontynuować jeszcze miesiąc. Później pewnie będe musiała zrobic przerwe ponieważ żadna kuracja nie powinna trwać więcej niż 3 miesiące.

1 komentarz:

  1. Skrzypu nigdy nie piłam ale pokrzywa dała u mnie bardzo dobre efekty.

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger