Aktualizacja włosów Listopad 2014

Ostatni miesiąc minął mi bardzo burzliwie, ciężko, smutno. Moje włosy jednak wciąż brną do przodu co bardzo mnie pociesza i motywuje :)

Od 1 listopada pije skrzyp, aktualnie taki z własnego ogródka. Zaraz po ostatniej aktualizacji podciełam końcówki. Nie są jeszcze idealne, ale i tak jest już lepiej:


Zdjęcie z dziś zostało wykonane z lampą Po raz pierwszy wykonałam takie zdjęcie.Wybaczcie, musiałam ze względu na tragiczne światło ;/  

Nie widze zbytniej różnicy w długości, mimo tego że je podciełam. Póki co wszytko jest ok. Często nakładam olej na gliceryne. Testuje dużo nowosci i wciąż mam nadzieje że doczekam się włosów idealnych <3


Mam nadzieję że Wy też jakoś dajecie rade w te zimne dni. Ja aby sobie pomóc często zaplatam warkocza, aby włosy nie latały mi gdzieś w kominie, czapce i tym wszystkim :)

Serdecznie pozdrawiam, pijąc herbatke malinową z kardamonem !

6 komentarzy:

  1. Masz piękne fale, od zawsze o takich marzyłam - niestety jestem posiadaczką prostych jak drut włosów ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są takie ciemne, podobają mi się chyba bardziej niż w oryginalnej wersji ;D
    Ja gliceryny bardzo nie lubię, bo niestety mocno puszy mi włosy ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne fale! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie dlugasne <3 Faktycznie po podcieciu nie widac, zeby cos ubylo, prezentuja sie bardzo ladnie w tych delikatnych falkach :) U mnie kroluje warkocz na zmiane z koczkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądają! Pewnie się powtórzę po raz któryś z kolei, ale masz długość mega! ;)

    Ja chyba muszę też przerzucić się na warkocza, bo strasznie się teraz moje włosy w tych szalikach,czapkach plączą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie dłuuugie włosy jak twoje jeszcze bardziej mnie motywują do walki o centymetry! :)

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger