Achem, Szampon do włosów `Czarna rzepa' - zupełnie nieznajomy szampon oczyszczający, za to mega tani

Ta marka to dla mnie zupełna nowość, stałam w małej drogeri osiedlowej i oglądałam najtańsze szampony, gdy zobaczyłam oto ten :


Całość, prezentuje się tak :


Cena: za moją butelke - 400 ml - zapłaciłam 3,20
Ale była też wersja 250 ml, która kosztowała 2,50 :)
Czyli cena BARDZO dobra !

Dostepność:
Małe, osiedlowe, beznazwowe drogerie

Zapewnienia producenta:



Działanie: 
Tutaj pełny podziw ! 
Za taką cene jest to najwspanialszy szampon do oczyszczania. Skóra głowy jest rześka i oczyszczona, A całość aż skrzypi. Nie wierze w zbawienny wpływ rzepy w tym szamponie, ale jako oczyszczacz jest bardzo ok.  To właściwie wszystko o działaniu, więcej od takiego szamponu nie wymagam.

Konsystencja: 
Wprost idealna do mycia. Nic nie spływa, łatwo sie pieni.

Wydajność:
Gdyby nie to że moja Mama sie do niego dowaliła to miałabym więcej niż pół, lecz mojej mamie tak sie spodobał że zaczeła go reularnie używać. + za cene 3,20 poprostu pozwalam sobie go użyć więcej. W każdym razie wydajność i tak jest zadowalająca !

Zapach :

I tu moge wprost przyznać że bardzo mi sie nie podoba ;/ Bardzo chemiczny, troche w stylu IZO :<
Na szczęście szybko z włosów znika.

Opakowanie:

Dobrze wykonane Nic sie nie łamie. Nic nie wylewa. Za to jakoś bardzo kreatywne też nie jest. Ale mi jest to naprawde obojętne.

Skład:


Skład prosty więc idelany do oczyszczania :)
SLS na pierwszym miejscu !

W każdym razie szampon jest naprawde ok i na pewno wypróbuje inne wersje. Mi ten szampon tak z opisu przypomina Barwe której jeszcze nie miałam. Polecam wszystkim krórzy szukają rzetelnego szamponu oczyszczającego.

A co jeszcze do Mojej Mamy to żyje ona wmyśl zasady włsoowej: "Jak po umyciu dam dobrą odżywke to szampon jest nieważny !"
I wmyśl tego przekonania przez długi czas zużywała mi właśnie ten szampon + odżywke Debe. A ma włosy farbowane, często układane suszarko-lokówką z toną lakieru :o O tak !



9 komentarzy:

  1. Szampon mnie nie zachęcił :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę taki szampon :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie przepadam za oczyszczającymi szamponami...

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie proste w składzie produkty. Sama chyba rozejrzę się za jakaś rzepką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie niestety też nie przekonał?

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście prościutki. nie widziałam go nigdzie, muszę się rozejrzeć:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdzie nie widziałam tej marki, a w sumie chętnie bym wypróbowała.
    Ale coś tu nie całkiem pasuje bo ekstrakt z rzepy to w łacinie Raphanus Sativus Extract. Nie ma tu nic podobnego .

    Mimo wszystko prosty produkt do mycia w tej cenie to dobry zakup.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam, że kiedyś bardzo często używałam takiego szamponu ale teraz już nie muszę. Jestem zdania, że świetne kosmetyki do włosów można nabyć w https://eveline.pl/wlosy i ja bardzo chętnie ich teraz używam. Jak dla mnie sama pielęgnacja włosów jest bardzo istotna.

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger