Rossmann, Isana Hair, Express Spulung Silk (Odżywka do włosów łamliwych i matowych) - recenzja

Dziś obiecany juz post o odżywce w sprayu z Isany.


Kupiłam ją ponieważ skończył mi się jedwab z Joanny,więc musiałam znaleźć coś co pomoże mi rozczesać moje niesforne włosy.Pozatym zauważyłam że po czesaniu często na uywalce leżą połamane końcówki moich włosów.Oczywiści kosmetyki Isany są w Rossmanie,tą odżywkę dorwałam za ok.7 zł na promocji.

Opakownie jak na produkt za kilka złotych jest dość wytrzymałe,nie zepsułam atomizera choć w takich produktach bardzo często mi się to zdarza.


Niestety zakup był zupełnie nie planowany,więc nie wiedziałam że ma średnią na wizażu 2,17 bo gdybym wiedziała to to kilka razy wcześniej przemyślałabym zakup tego produktu.
Zapach: jest bardzo fajny
Działanie: pomaga w rozczesywaniu i to właściwie wszystko, na połamane końcówki pomógł mi olejek marokański ale o tym niedługo.Nie obciąża włosów,skład ma bardzo chemiczny ale jakoś dał rade i obyło się bez tego przeciążania.:Produkt jest wydajny i starcza na kilka miesiuęcy użytkowania po każym umyciu.Niestety włosy nie są jedwabiste i błyszczące.Więcej na pewno jej nie kupie,ale nie przecze produkty Isany lubię.

A oto skład:
Nieznam się na tym dokładnie ale nie wygląda to naturalnie.


Chciałabym się jednak upewnić czy o czymś nie zapomniałam,więc proszę o prawdziwe opinie a także informacje jak wam się sprawdził- jeżeli go używaliście ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger