Moja playlista | Harry Potter, La Casa e papel, Problem, Quebonafide, Julia Wieniawa

 Oj dawno mnie tu nie było. Dużo się wydarzyło w tym czasie, a jednocześnie nic się nie zmieniło. Wciąż pandemia, polityka i to co się dzieje ostatnio w Polsce jest porostu tak dołujące...


Dlatego wróciłam tu dzisiaj aby cofnąć się do mojej smutnej playlisty i wtedy zrozumiałam jak fajnie jest póżniej wrócić do tego co się kiedyś słuchało ! Więc zacznijmy :


Harry Potter


O tak ! Jestem ogromną fanką Harrego 💖 I śmiałam nawet ostatnio stwierdzić że dla mnie pojawienie się Harrego na Netflixie było najpiękniejszym momentem w 2020. Nie pytajcie....


Ta świąteczna muzyka uspokaja mnie ale też wprowadza powolutku w świąteczny klimat, który mam nadzieje nie zostanie przez nic zniszczony. Kocham ten okres ! A muzyka z Harrego rządzi !

Bella Ciao



No dobra, Dom z papieru też kocham, ogromnie. Piosenka Bella Ciao leci u mnie przynajmniej raz dziennie, najczęściej zapętlony remis 3 godzinny. Tak bardzo kocham

Problem


Problem to z kolei jeden z moich ulubionych ostatnimi czasy wykonawców. Uwielbiam każdy tekst, muzykę, no wszystko. Najlepiej słucha się w samochodzie !






Quebonafide



Kolejny bardzo refleksyjny numer. Uwielbiam ten klimat ale też przekaz !

Julia Wieniawa


Julka zachwyciła i przekonała mnie do siebie tą piosenką <3 i tym teledyskiem


 Ale bardzo podoba mi się także jej wersja Hot16challenge



Mam nadzieję że przesłuchacie mojej listy :)
Dodajcie także coś od siebie !

6 komentarzy:

  1. Naprawdę fajna playlista. Każdy kawałek lubię – szczególnie Bella Ciao – wiadomo po jakim serialu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawych rzeczy człowiek się tu może dowiedzieć, będę polecać znajomym tą stronę.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna playlista, wszystko wskazuje na to że mamy podobny gust muzyczny! :)

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger