Liebster Blog Award 2014

Zostałam nominowana przez Skye, za co bardzo dziękuje :) Osobiście nie jest to moja ulubiona forma niekosmetycznych postów, ale postanowiłam odpowiedzieć na te kilka pytań.


Zasady:
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.


1. Jak dużo kosmetyków posiadasz?
Sporo, ostatnio za bardzo zaszalałam. Najwięcej mam oczywiście kosmetyków pielęgnacyjnych do włosow.
2. Czy lubisz zakupy?
Jestem zakupoholiczką, to samo mówi za siebie.
3. 3 kosmetyki, bez których nie potrafisz się obejść?
Zdecydowanie: antyperspirant, żel do higieny intymnej, odżywka do włosów
4. Najbardziej udana podróż?
Mało podróżuje ale chyba najlepiej wspominam moją ostatnią podróż do Berlina :)
5. Morze czy góry i dlaczego?
Absolutnie morze,słońce, szum wiatru, gorący piasek, masa turystów !
6. Jakie zwierzę masz/chciałabyś mieć?
Mam "małego" kotka. Spaśluch ma tylko kilka miesięcy, ma na imię "Dejmon"
7. Ulubiony serial?
Mam kilka: Skazany na śmierć, The walking dead, American Horror story, Pamiętniki Wampirów, Viva la Bam,
8. Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
Wielokrotne wakacje na wsi, rowery, zero zmartwień, letnie owoce...
9. Jak/gdzie widzisz siebie za 5 lat(słynne pytanie z rekrutacji ;)?
Studenckie życie: imprezy, imprezy, studia, nauka XD
10. Największe marzenie związane z blogowaniem?
Chciałabym pomagać dzięki swojemu blogowi, chciałabym być przykładem, ale także wsparciem.
11. Bloger/blogerka będąca największą inspiracja dla ciebie to?
Pierwsze co mi się nasuneło na myśl, to oczywiście Anwen, ale tak na prawde to każda blogerka które dąży do pięknych włosów i zdrowych włosów.Bo mieć jakiś cel to najważniejsza cecha życia.


Teraz powinnam kogoś nominować, ale ponieważ duża część osób została już nominowana, a nie chodzi o to aby się powtarzać, a jak z resztą sama napisałam to moją inspiracją jest w jakiś sposób każdy - nominuje każdego kto ma ochote :)

O to pytania:
1.Ulubiona odżywka do włosów?
2.Książka albo film która zmienił Twoje nastawienie do życia?
3.Z jaką osobą, może jakąś gwiazdą chciałabyś sie zaprzyjaźnić?
4.Która piosenka kojarzy Ci sie z dzieciństwem ?
5.Co zmieniłabyś w swoim życiu?
6.Ulubiony kolor?
7.Ulubiona potrawa?
 Nic więcej nie przychodzi mi do głowy.
Zapraszam wszystkich :)


1 komentarz:

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger