Co kupiłam na promocji 2+2 na kosmetyki do włosów w Rossmannie | Isana, Alterra

Nie mogłam oczywiście przejść obojętnie przy takiej promocji. I mimo że posiadam wiele kosmetyków, które powoli dążą do tego aby zawładnąć powierzchnią mojego mieszkania, pobiegłam w podskokach do Rossmanna by zaopatrzeć się w kolejne cuda. Zakupy robiłam we wtorek i ku mojemu zdziwieniu wielu produktów już nie było, ale co tam ?! I tak znalazłam coś dla siebie :)


Skusiłam się na dwa znajome dla mnie dla mnie kosmetyki i dwie nowości, które niesamowicie mnie zainteresowały. Kto zgadnie które to które ? Nieważne, sama Wam o nich opowiem !

Szampon


Szampon Alterra to coś co znam i uwielbiam, dlatego bez wachania zdecydowałam się na ponowny zakup. Piękny zapach, super konsystencja i działania nawilżające, to coś do czego chcę wracać. A co najważniejsze jet delikatny i naprawdę łagodzący dla skóry głowy. Szampon Oil Care z profesjonalnej serii Isany to da mnie nowość. Dużo o nim słyszałam i nie mogę się doczekać kiedy go wypróbuję. Jeżeli będzie tak samo dobry jak maska z tej serii to będę we włosowym niebie. Na pewno dam Wam znać !


Odżywki



Jeżeli chodzi o odżywianie, to szłam z pewnością że kupię maskę Alterry i ewentualnie odżywkę w sprayu. Ale ponieważ nie było już takiej możliwości, skusiłam się na kupno mojej ulubionej ostatnio odżywki z miodem i wanilią od Isany. Świetnie się u mnie sprawdza, więc lepiej mieć zapas zanim znów coś wycofają ! Odżywka z profesjonalnej serii Isany przecie łamaniu się włosów to nowość na półce w Rossmannie, więc tym bardziej nie mogę się doczekać efektów. Zobaczymy jak sobie poradzi :)



Dajcie znać co kupiłyście na promocji, jestem bardzo ciekawa jakie są wasze niezbędniki włosowe z Rossmanna ! Ja zabieram się za testowanie aby w przyszłości pochwalić się efektami na moich włosach.



11 komentarzy:

  1. Super zakupy. Lubię produkty Isana i wiele z nich są moimi ulubieńcami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe kosmetyki. Fajne są te promocje 2+2, można zaoszczędzić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Napiszesz recenzję tej odżywki Isany z miodem i wanilią? Strasznie mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę tu zaglądać częściej pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Artykuł dobry , zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymaj tak dalej bo Twoje wpisy sa świetnwe

    OdpowiedzUsuń
  7. Artykuł bardzo dobry ! zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam, że kosmetyki tej firmy są na prawdę dobre mimo niskiej ceny, świetny wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mnóstwo fajnych inspiracji


    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię ten szampon z granatem!

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger