Niedziela dla włosów 21.09 gliceryna + odżywka Alterry pod olej

W tamtym tygodniu testowałam samą gliceryne pod olej,  a ponieważ dało to bardzo dobre wyniki to w tym tygodniu postanowiłam dołożyć troche humekantów w innej formie. Na myśli mam oczywiście aloesową odżywke Alterry którą kupicie w każdym Rossmanie :)

Do 4 małych łyżeczek gliceryny dodałam 2 łyżeczki odżywki i nałożyłam na 4 godziny na lekko zwilżone włosy.

Po tym czasie na włosy nałożyłam też oliwe z oliwek na godzine ;
Następnie całość zmyłam Facellem w wersji Sensitive ( jak już pewnie wiecie Facelle to dla mnie ogromnie szczęśliwe odkrycie ! ).
A kolejno nałożyłam na włosy na 5 minut serum, odżywke z Bingo Spa z olejem arganowym i komórkami macierzystymi cytrusów.


A gdy włosy podeschły na końcówki nałożyłam krople oliwy z oliwek a długość spryskałam odżwką Schaumy. 
Następnego dnia, czyli dziś prezentują się tak:




Jak widać włosy są zadowolone, zresztą ja też :) Gliceryna im zdecydowanie służy;
Bardzo fajnie się układają, sa bardzo mieciutkie i gładkie a przedewszytskim o wiele bardziej nawilżone !




13 komentarzy:

  1. Jaka jesteś śliczna :)
    Włoski widać, że zadowolone, sama bardzo lubię olejować na humektantowe odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamo, jak pięknie wyglądają Twoje włosy na drugim zdjęciu:) Też staram się Alterrę zużywać przed myciem, bo po niestety moim włosom nie służy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy bardzo lubia ta odżywke <3

      Usuń
  3. No to chyba wreszcie udało Ci się włosy dopieścić, bo zawsze pisałaś, że nie możesz znaleźć na nie remedium ;) Świetna NdW! Więcej takich! ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ale geeeste wlosy! mialam podobna objetosc przed wlosomaniactwem, teraz sa czesto przyklapniete :/ ale to pewnie wina obciecia, bo teraz mam na prosto, obcinane u fryzjera a wczesniej kombinowalam sama.. szkolnymi nozyczkami :P a gliceryny samej nie nakladalam na wlosy, zawsze mieszam ja z zelem lnianym i dopiero na to nakladam olej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podsunelas mi swietny pomysl z tym zelem lnianym i gliceryna pod olej. samo siemie lniane pod olejem nie robi na moich wlosach nic specjalnego :-P

      Usuń
  5. Przepięknie się prezentują twoje włoski. Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Alez pieknie wygladaja :) Ty rowniez sliczna jestes :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jesteś ładna, ojeju <3 włoski śliczne jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne włosy i śliczna właścicielka. :) Ja ostatnio wróciłam do maseczki z Alterry z tej serii. Odżywkę miałam i też była ok. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. włoskom taka dawka pielęgnacji na pewno odpowiada bo wyglądają cudownie ! :D

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger