Aktualizacja włosów MAJ 2014 !

Hejka ! Aż buzia mi sie cieszy że moge w końcu dodać tak piękiną aktualizacje :) Cudowne słońce, włosy ok. Czego chcieć więcej ? ? Zdecydowanie lepszych ocen ! No ale coż trzeba sobie jakoś radzić, modle sie o szczęście <3 A teraz przechodzę już do konkretów:





Niestety zdjęcie z dziś zupełnie nie przezenuje się w małej rozdzielczości. Dlatego dodam tez większe :)


Jest o wiele lepiej niż w zeszłym miesiącu. Napewno to przez podciecie, które pokazywałam tutaj. Ale to też na pewno skutek tego że dbałam o regularne olejowanie.  <3
W tym miesiacu wypróbowałam też połączenia szamponu z kilkoma kroplami oliwy z oliwek, po czym mieszałam i myłam taką mieszanką całe włosy - I powiem Wam że u mnia sprawdza się to bardzo dobrze :)

W tym miesiącu moje włosy bardzo polubiły odżywke Alterry z Granatem i Aloesem.

I to już wszystko ! Bardzo dziękuje za wszystkie komentarze któree znajduje pod postami, są dla mnie bardzo wartościowe i są dla mnie ogromnym wsparciem :3

Jestem mega szczęśliwa, bardzo chce mi sie żyć ^_^

7 komentarzy:

  1. rzeczywiscie wygladaja duzo lepiej:)) super, ze masz tyle energii:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że przed Tobą jeszcze dużo pracy, ale spokojnie nie jesteś sama, u mnie jest to samo, jak nie więcej! Ale między dwoma zdjęciami widać mega różnicę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. duża zmiana,widać różnicę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!Również lubię-moje włosy-maskę Alterra.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że olejowanie służy Twoim włosom! Od razu zyskały na nawilżeniu ;-)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam odżywkę aloesową z Alterry ;)

    OdpowiedzUsuń

Każda opinia, komentarz czy rada jest dla mnie bardzo wartościowa. Serdecznie dziękuje za każde słowa !
Zapraszam także do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Z życia włosomaniaczki , Blogger